living on the weekend

2010-04-06 13:25:08

 

och bilden är inte omgjord
gud vad dålig jag har varit på att skriva, fy skäms! men jag har faktiskt knappt varit hemma på hela helgen. och det tyder på en bra helg! så det har helt klart varit andra tankar i mitt huvud än bloggen tyvärr. fredags en heldag shopping och sedan partaj. lördags göra ärenden, fika med nytt folk, påskmiddag hos pappa och fyllekväll hos sebbe med galna människor. söndag blev en lugn dag med sibylla med grabbarna, sol och filmmys hela dagen. måndagen blev det lite filmkikande igen när vi vaknade hos sebbe och sen bar det av till cornelia för att umgås med henne och didrik. nu är jag hemma igen, tisdag, och cornelia fyller år. tror jag ska leka med henne!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0