rough

2010-04-03 14:36:03

ungefär såhär såg nya tröjan ut, i grått.
damn, igår var det fullt upp vill jag lova och idag mår jag som jag förtjänar. hela dagen sprang jag, cajsa, rosanna och david runt i forum för att leta efter en inflyttningspresent åt cornelia. det vi slutligen beslutade oss för var en vacker blå kampfisk i en rund skål och tillbehör. den passade faktiskt väldigt bra in som prydnad i hennes fönster, så hoppas hon blev glad! jag passade även på att köpa en ny tröja till mig själv när jag ändå var i forum. superskön är den så jag är riktigt nöjd med mitt köp hittills. men efter shoppningen var det direkt vidare till cornelia för att göra i ordning sig. sen hängde vi en massa folk där hela kvällen med vin, snacks, musik och dans. när grannen kom upp och klagade tillsist så åkte vi till jocke för att efterfesta. dom andra drog hem efter ett tag och jag stannade tills morgonen grydde. och damn nu mår jag verkligen skit! men måste ändå upp och hoppa för jag ska åka till pappa och äta middag vid fem tiden. måste nog se till att proppa i mig lite kolhydrater nu innan, det räckte inte med de tre munkarna jag köpte märker jag. får se vad jag hittar på ikväll! men antagligen ska jag bara ta det lugnt. vore vettigast så.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0