bustier

2010-02-24 23:50:40

 

en enkel svart bustier med ett stort smycke till, perfekt!

åh ja ja ja! ett måste för mig i sommar kommer att vara en söt liten bustier. måste bara hitta den perfekta! eller flera olika modeller skulle sitta fint i för sig. har redan fastnat för ljus spets, blommiga, helfärgade, randiga eller basics då i svart eller vit. men gud så gulligt med en söt bustier tillsammans med en hög kjol eller jeansshorts samt en lös öppen kofta eller en oversize kavaj till. hot spot! jag har börjat faschineras otroligt över 80-talets mode. fluffigt hår, plommonstop, oversize kavaj, höga byxor och magtröjor. även färggranna skor och uppmärksamhetskrävande smycken ska det vara! aja det återstår att se vad jag väl kommer ha på mig i sommar, men detta är som sagt ett måste.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0