hide behind my sunglasses

2010-02-25 17:53:04

 

jag bytte äntligen mina nyköpa solglasögon från bikbok mot ett par nya därifrån. dom gamla var riktigt balla men kändes alldeles för stora. man kan hända att jag ångrar mig igen och köper tillbaka dom i sommar, får se. men de nya kändes i alla fall lite bättre, ett par röd-svarta wayfarers. egentligen så var det ingen bytesrätt på glasögon men dom var schyssta i butiken och lät mig byta i alla fall, great! tyvärr var jag väldigt klantig och glömde påsen med glasögonen i på din sko efteråt, så var tvungen att springa tillbaka och hämta dem precis innan jag tänkte stiga på tuben. phew vilken tur att dom låg kvar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0