so called rockstar mark

2010-02-25 00:41:54

 

efter man sett så många avsnitt av LA ink och miami ink så måste man ju erkänna att man får ett visst sug av att tattuera sig. sätta dit ett fint litet minnes märke av något slag. en tattuering kan bli så sjukt snygg om man väljer rätt motiv på rätt plats samt att man verkligen passar i det. små diskreta är snyggast på tjejer enligt mig, och oftast killar om det inte nu är så att man har en liknande image som tommy lee eller han i prison break. deras överflöd av bläck på kroppen gör dom bara ännu sexigare. något jag dock har varit sugen på att tattuera in på mig själv är en liten stjärna på ena handleden. diskret och snyggt! dock vill jag inte göra det fören det verkligen fått en betydelse.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0