för jag har tagit studenten

2010-06-06 22:20:59


jag har inte uppdaterat den här bloggen på vääldigt länge! men jag höll på att ge upp där ett tag. men nu känns det som om jag måste ta upp skrivandet igen. i torsdags, den tredje juni, så tog jag studenten! vart en sån himla bra men lång dag. det började tidigt med champangefrukosten (fast jag drack rosé). redan där lyckades jag spilla ner min vita långklänning så den fick rosa fläckar. när vi var klara i hummlegården så drog vi oss mot strandvägen och kajplatserna där alla vi studenter tog en båt till nacka strand där vi sedan skulle springa ut. vi hade riktigt tur med vädret och det var jätte soligt och varmt! efter vi sprungit av båten och blivit välkommnade av familjerna så bytte vi om och gjorde oss redo för flaket. även fast vårat 60 flak inte var helt fyllt så var den en grymt bra stämning och vi partade loss som galningar. efter flaket, då man luktade som en alkis, så var det bara att åka mot mottagningen och duscha och byta om. jag hade min mottagning tillsammans med min bästa vän och klasskompis cornelia så det vart en del folk som dök upp. efter våran egna mottagning så drog vi vidare till puttes och krökade gärnet inför nacka/värmdös slutskiva. allt gick flytande fram och det vart toppen! tack alla inblandade för en underbar student ♥

Kommentarer
Postat av: Oväntad nog

Väldigt vacker!

2010-07-07 @ 21:45:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0