back on track

2010-03-27 23:30:39


så nu är jag back on track! hade en helspäckad dag igår. vi var i cornelias lägenhet i stort sätt hela dagen och fixade och hade oss. sedan gick vi ut på kvällen och jag kom inte hem förens klockan sex imorse. snacka om att jag hade dödat min röst och var trött i benen. vi dansade som galningar de sista timmarna och jag antar att jag lyckades förbränna en hel del fett med tanke på hur mycket jag svettades...men i alla fall kvällen vart toppen! kul att umgås med lite nytt samt gamalt folk också. imorse blev jag dock väckt vid tolv tiden för att sedan hoppa upp i sängen och göra mig i ordning på tio minuter för att sedan åka ut med mamma till mormor. där tog vi en lång härlig promenad och tog oss en trevlig fika. efterdet var det bara direkt hem igen, stress stress, boka biobiljetter och sedan iväg på middag med pappa, angela och nikki. vi provade oss på ett steakhouse som låg vid hötorget och maten var överraskande god! efter det såg vi en riktigt gripande film; precious. den var väldigt tung men bra. och jag ska definitivt döpa min dotter till precious!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0