heldag

2010-03-09 09:35:15

 

shit vad dålig jag är! jag lovade ju att jag skulle uppdatera en massa igår, men tyvärr så kom jag aldrig hem. eller jo, men vid tolv tiden och då var det dags att sova för min del...det var super mysigt att fika med cornelia, och vi satt där i timmar. sen bar det av ut på stan för att fönstershoppa lite och möta upp john linus. när vi gjort det så blev det en till fika på berns med både kaffe och chokladtryfflar, mums! och jag var den enda som slängde i mig. vid sju tiden så stack jag och cornelia och käkade lite och sen åkte vi till några nya vänner på söder. där hängde vi resten av kvällen, mycket trevligt. men idag är det skärpning, jag lovar, för jag måste ändå hem och städa!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0