molly

2010-03-14 11:35:45

grattis i efterskott molly!
igår firades molly. först var vi en massa folk hemma hos henne och drack vin och hade trevligt sen skulle vi dra vidare ut. tyvärr så hade jag och cornelia inga pengar, eller jag var total pank i vilket fall, så vi kunde inte hänga med dit dom skulle eftersom det skulle kosta inträde för oss. så vi drog lite tidigare och åkte till medis kök och bar där vi satt ett tag och minglade med bartendern. sen åkte vi vidare till reisen för att möta upp kalle och gänget. det var trevligt men jag började känna mig trött och tråkig eftersom jag inte hade några pengar i huvudtaget. så vid ett tiden drog jag hem. en tidigt kväll för mig, skönt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0