tunga varumärken

2010-03-25 23:53:35

detta är boken som releasefesten var annordnad för
kom precis hem efter många timmars arbete, phew! det har gått riktigt bra och det var faktiskt roligt på köpet. jag hjälpte som sagt till på en releasefest där jag fick förbereda saker innan och sedan stå och dela ut goodiebags till besökarna. och det blev bättre än jag trott med trevligt folk, en del snyggingar, kändisar, stora företagare och gratisprylar! sen ska jag även komma med i någon damtidning enligt en journalist som var där. nice, då får jag se till att hålla utkik! men nu är jag och syster trötta i benen och mycket slitna, men vi är förståss glada för alla prylar vi fått med hem. en stor fylld kasse med tvål, tandkräm, te, choklad, ljus, bananer, checkar för gratis kaffe och massvis av söta läckerol askar. dom ska jag definitivt spara! nu ska jag nog ta och sova. good work. imorgon ska jag lova att uppdatera mer även fast jag har en hel del att göra då också. kommer även att lägga ut lite bilder från festen när jag får tag i dom.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0